Subject: Arve 1 saatjalt Lüganuse vald, Püssi linn, Viru tn 6 korteriühistu
From: "Isolta E-arve teenus" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 18:07:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Arve saatjalt Lüganuse vald, Püssi linn, Viru tn 6 korteriühistu

Tere, Lüganuse vald, Püssi linn, Viru tn 6 korteriühistu on saatnud teile 
arve Isolta e-posti teenusega. Arve avamisel näete arve sisu ja makse 
andmeid. Arve saate alla laadida 90 päeva jooksul. Kui teil on arve kohta 
küsimusi, võtke ühendust arve saatjaga.

 <https://secure.isolta.com/attachment/d5id7hvp5hbxn7ufg6q6bm3os9b0natd> Ava 
arve

Saatja:

Lüganuse vald, Püssi linn, Viru tn 6 korteriühistu
Viru 6
43221 Püssi linn 	Registrikood: 80335714
Tel: 5100062
[email-masked]

Arve andmed:

Arve kuupäev 	17.07.2025
Maksetähtaeg 	31.07.2025
Arve number 	1
Saaja:
RAHANDUSMINISTEERIUM

Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
Tooted / teenused

- 	Remondifond- 
Prügivedu - mai/juuni
- 	Hooldusteenus- 
Üldelekter- mai/juuni <https://secure.isolta.com/attachment/d5id7hvp5hbxn7ufg6q6bm3os9b0natd> Ava 
arve

Arve saatja vastutab arve sisu eest. Arve saadeti Isolta e-posti teenusega. 
Kui te kahtlustate teenuse kuritarvitamist, siis võtke palun ühendust Isolta 
klienditeenindusega, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
See sõnum sisaldab konfidentsiaalset teavet arve saatja ja vastuvõtja kohta. 
Kui te olete arve saanud ekslikult, siis arve sisu kasutamine mis tahes 
eesmärgil on keelatud.
Lisateave Isolta e-posti teenuse kohta 
<https://www.isolta.ee/arve-saamine-e-postiga>